( doua anunturi )
ANUNȚ CONCURS POSTURI CONTRACTUALE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ
A.) Spitalul Clinic Județean de Urgență, cu sediul în Brașov, strada Calea București nr.25-27, județul Brașov, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale, conform HG nr.1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice::
1. Nivelul posturilor*: execuţie
2. Denumirea posturilor:
– 10 (zece) posturi asistent medical în specialitatea medicină generală, posturi vacante, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, la secțiile:
- Stația de Sterilizare -1 post
- Secția clinică Neurologie -2 posturi
- Secția Cardiologie Intervențională -1 post
- Secția clinică Medicină Internă I -1 post
- Secția clinică Gastroenterologie -1 post
- Secția clinică Cardiologie II-1 post
- Spitalizare de zi (Tractorul) – 1 post
- Secția clinică Oncologie medicală -2 posturi
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: fără
4. Scopul principal al postului: Furnizarea serviciilor de îngrijiri de naturä preventivä curativä, de recuperare și eventual de reinserție socio-profesionalä a persoanei în familie și comunitate, prin exercitarea tuturor activităților titlului profesional de asistent medical generalist aliniate la principiul ”îmbunătățirii continue”.
5. Numărul de posturi: 10 (zece) posturi
Durata timpului de lucru (doar în cazul angajărilor pe perioadă determinată): nu este cazul.
B.) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art.35 din HG nr.1336/2022:
a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în HG nr.1336/2022;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică, inclusiv copia diplomei de bacalaureat;
e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european.
j)chitanța de plată a taxei de concurs care este de 50 lei și se achită la casieria SCJUBv.
k)adeverință eliberată de OAMGMAMR privind statusul profesional al candidatului.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Dosarele de concurs se depun la (adresa) sediul spitalului din strada Calea București nr.25-27, la secretariat, tel.0268320022/259, email: secretariat@spitaluljudeteanbrasov.ro.
Informații suplimentare se pot solicita la Serviciul RUNOS, telefon:0268320022 int.259, persoană de contact Kocsis Iolanda/Niță Mihaela.
Fiecare dosar depus va primi un număr de înregistrare, candidatul fiind identificat prin acest număr de înregistrare al dosarului.
Termenul de depunere a dosarelor (5 zile lucrătoare de la afişare): până la 11 iulie 2025, ora 15, la sediul instituţiei.
C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant, persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice de participare la concurs:
- Studii de specialitate: diplomă de licență în specialitate (medicină generală)/diplomă de absolvire a învățământului superior de 3 ani în specialitate/diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă/diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr.797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare, diplomă de bacalaureat.
- Perfecționări (specializări): nu este cazul
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nivel mediu
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: opțional.
5. Abilități, calități și aptitudini necesare:
- Discernământ și capacitate de a rezolva probleme;
- Capacitate de autoorganizare, punctualitate și corectitudine;
- Capacitate de decizie şi reacţie în situaţii de urgenţă; spirit de ordine şi disciplină.
- Rezistenţă la efort şi stres.
6. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019):
– persoana să fie aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea acestei profesii; se prezintă la serviciu în deplină capacitate de muncă pentru a efectua servicii la parametrii de calitate impuşi de serviciu.
– respectă secretul profesional. Depășirea limitelor de competență se sancționează conform legii.
7. Vechime: fără
Concursul constă în urmatoarele etape:
a) selecția dosarelor de înscriere
b) proba scrisă;
c) interviu
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Sunt declarați admiși condidații care au obtinut cel puțin 50 de puncte la fiecare probă.
– Selecția dosarelor – nu se admit completări ulterioare după data finalizării perioadei de înscriere.
- Promovarea selecției dosarelor este obligatorie pentru susținerea probei scrise și, respectiv a probei scrise pentru susținerea interviului.
- Stabilirea candidaților care urmează să ocupe postul scos la concurs se va face în ordinea mediei generale, determinate pe baza mediei aritmetice a notelor obținute de candidați la fiecare probă.
BIBLIOGRAFIE/TEMATICĂ
Tematica și bibliografia de concurs este cea anexată și aprobată.
E.) Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
Calendarul estimativ al desfăşurării concursului:
Data limită pentru depunerea dosarelor de înscriere | 11.07.2025, ora 15ºº |
Data selecţiei dosarelor | 14.07.2025 ora 11ºº |
Data afișării rezultatului selecției dosarelor | 14.07.2025 ora 1500 |
Data limită de depunere a contestaţiilor privind rezultatul selecţiei dosarelor | 24 ore de la data afișării selecției dosarelor 15.07.2025, ora 1500 |
Data afişării rezultatelor contestaţiilor privind selecţia dosarelor | 16.07.2025 ora 15ºº |
Data desfăşurării probei scrise (proba B) | 21.07.2025 ora 9ºº |
Data afişării rezultatului probei scrise | 21.07.2025 ora 16 |
Data limită de depunere a contestaţiilor pentru proba scrisă | 24 ore de la data afișării rezultatului probei scrise 22.07.2025, ora 16 |
Data afişării rezultatelor contestaţiilor pentru proba scrisă | 24 de ore de la data limită de depunere a contestației 23.07.2025, ora 15 |
Data susţinerii interviului | 24.07.2025 ora 9ºº 24.07.2025 ora 16 |
Data afișării rezultatelor interviului | |
Data limită de depunere a contestaţiilor privind rezultatul interviului | 24 ore de la data afișării rezultatului probei practice 25.07.2025, ora 16 |
Data afișării rezultatelor contestațiilor la interviu | 28.07.2025, ora 15 |
Data afişării rezultatelor finale | 24 de ore de la data limită de depunere a contestației 29.07.2025, ora 15 |
Semnătura și ștampila
Manager c.j.Emil Mailat
ANUNȚ CONCURS POST CONTRACTUAL PERIOADĂ NEDETERMINATĂ
A.) Spitalul Clinic Județean de Urgență, cu sediul în Brașov, strada Calea București nr.25-27, județul Brașov, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale, conform HG nr.1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice::
1. Nivelul posturilor*: execuţie
2. Denumirea posturilor:
-1 (un) post vacant inginer de sistem perioadă nedeterminată cu normă întreagă la Serviciul de Management al Calității Serviciilor de Sănătate și Siguranță a Pacientului și Informatică -Compartiment Informatică.
3.Gradul/treapta profesională: I
4.Scopul principal al postului: Asigurarea funcționării optime și continue a rețelei informatice, a echipamentelor IT și a sistemelor software utilizate în cadrul SCJU Brașov.
5. Numărul de posturi: 1 (un) post.
Durata timpului de lucru (doar în cazul angajărilor pe perioadă determinată): nu este cazul.
B.) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art.35 din HG nr.1336/2022:
a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în HG nr.1336/2022;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european.
j)chitanța de plată a taxei de concurs care este de 50 lei și se achită la casieria SCJUBv.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Dosarele de concurs se depun la (adresa) sediul spitalului din strada Calea București nr.25-27, la secretariat, tel.0268320022/259, email: secretariat@spitaluljudeteanbrasov.ro.
Informații suplimentare se pot solicita la Serviciul RUNOS, telefon:0268320022 int.259, persoană de contact Kocsis Jolanda.
Fiecare dosar depus va primi un număr de înregistrare, candidatul fiind identificat prin acest număr de înregistrare al dosarului.
Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): până la 11 iulie 2025, ora 15, la sediul instituţiei.
C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice de participare la concurs:
- Studii de specialitate: diplomă de licență în domeniul informatică, automatică, inginerie electronică sau alte specializări IT relevante.
- Perfecționări (specializări): competențe solide în administrarea rețelelor de calculatoare, sisteme de operare (Windows/Linux), baze de date, securitate IT.
- Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): avansat
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: engleza.
5. Abilități, calități și aptitudini necesare:
- Capacitate de autoorganizare, punctualitate și corectitudine;
- Capacitate de decizie şi reacţie în situaţii de urgenţă; spirit de ordine şi disciplină.
- Rezistenţă la efort şi stres.
6. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019):
– persoana să fie aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea acestei profesii; se prezintă la serviciu în deplină capacitate de muncă pentru a efectua servicii la parametrii de calitate impuşi de serviciu.
– respectă secretul profesional. Depășirea limitelor de competență se sancționează conform legii.
7. Vechime: minim 3 ani în specialitate
Concursul constă în urmatoarele etape:
a) selecția dosarelor de înscriere
b) proba scrisă;
c) interviu
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Sunt declarați admiși condidații care au obtinut cel puțin 50 de puncte la fiecare probă.
– Selecția dosarelor – nu se admit completări ulterioare după data finalizării perioadei de înscriere.
- Promovarea selecției dosarelor este obligatorie pentru susținerea probei scrise și, respectiv a probei scrise pentru susținerea interviului.
- Stabilirea candidaților care urmează să ocupe postul scos la concurs se va face în ordinea mediei generale, determinate pe baza mediei aritmetice a notelor obținute de candidați la fiecare probă.
BIBLIOGRAFIE/TEMATICĂ
Tematica și bibliografia de concurs este cea anexată și aprobată.
E.) Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
Calendarul estimativ al desfăşurării concursului:
Data limită pentru depunerea dosarelor de înscriere | 11.07.2025 ora 15ºº |
Data selecţiei dosarelor Data afișării rezultatului selecției dosarelor | 14.07.2025 ora 11ºº 14.07.2025 ora 15ºº |
Data limită de depunere a contestaţiilor privind rezultatul selecţiei dosarelor | 24 ore de la data afișării selecției dosarelor 15.07.2025, ora 15ºº |
Data afişării rezultatelor contestaţiilor privind selecţia dosarelor | 16.07.2025 ora 15ºº |
Data desfăşurării probei scrise (proba B) Data afişării rezultatului probei scrise | 21.07.2025 ora 9ºº 21.07.2025 ora 15 |
Data limită de depunere a contestaţiilor pentru proba scrisă | 24 ore de la data afișării rezultatului probei scrise 22.07.2025, ora 15 |
Data afişării rezultatelor contestaţiilor pentru proba scrisă | 24 de ore de la data limită de depunere a contestației 23.07.2025 |
Data susţinerii interviului Data afișării rezultatelor interviului | 24.07.2025 ora 9ºº 24.07.2025 ora 14 |
Data limită de depunere a contestaţiilor privind rezultatul interviului | 24 ore de la data afișării rezultatului probei practice 25.07.2025, ora 14 |
Data afișării rezultatelor contestațiilor la interviu | 28.07.2025 |
Data afişării rezultatelor finale | 24 de ore de la data limită de depunere a contestației 29.07.2025, ora 14 |
Semnătura și ștampila
Manager c.j.Emil Mailat
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .